streda 1. júna 2016

#newin krasotika.sk

Jou!

Poznáte hešteg #bolasomsmutnáužniesom ? Nie? Tak si na neho zvyknite, lebo ho používam ako výhovorku na niektoré moje nákupy. Presne toto sa mi stalo, keď sa mi zrušil posunul na neurčito výlet do Prahy.

Asi sa budem opakovať, ale som závislá a zaťažená na výrazné rúže. Je to hneď prvá vec, na ktorú klikám na beauty eshopoch. Tak tomu nebolo inak ani v tomto prípade. Chcela som vyskúšať nové značky, ale zároveň nechcela nakúpiť tak draho, ako som písala TU. Preto som si klikla na krasotika.sk  a stačilo si vybrať.

Na stránke krasotika.sk nájdete cenovo veľmi prijateľnú kozmetiku, ktorá u nás v drogériách nie je v ponuke. Sú tu produkty od značiek NYX Cosmetics, MILANI Cosmetics, W7 Csmetics, Ardell, Sleek MakeUP alebo MORPHE Brushes. Veľmi pekný a pestrý výber, to sa im musí nechať. Ja som si jednoznačne vedela vybrať zopár vecí, čo ma zaujali.

Ďakujem Lucia :)
Ako prvý v košíku skončil NYX Matte Lipstick. Najprv som bola sklamaná, lebo výber odtieňov je v tomto prípade veľmi slabý a navyše odtieň, ktorý som chcela najviac, bol vypredaný :(. A keďže mi ostali na výber už iba dva, rozhodla som sa pre odtieň EDEN, ktorý je charakterizovaný ako žiarivá červená s modrým podtónom. Celkovo sa rúž veľmi príjemne nosil, vydržal celý deň bez ohľadu na to, či som jedla alebo pila. Na konci dňa bol v podstate neporušený a nemala som ani pocit vysušených pier. Bola som veľmi milo pekvapená. Cena takmer 7€ je prijateľná a určite si zaobstarám aj ďalšie odtiene z tejto rady. Jediné vytknutie mám k obalu, ktorý vysúva samotný rúž, aj keď je zavretý. Mám pocit, že toto je vec, za ktorú by som aspoň bod mala strhnúť proste. Škoda toho...
Hodnotenie: 4/5


Keď už som okukávala NYX, nedalo mi to, a tak som si pozrela aj všade vychvaľované Butter Lipstick a vybrala odtieň JUJU. Už podľa názvu som mala tušenie, že nebude dlhotrvácny, no chcela som sa presvedčiť na vlastné pery oči. V prvom rade ma však sklamalo balenie. Je síce krásne a super praktické že hneď vidím farbu rúžu, ale keď je zavretý, so spodnou časťou sa dá točiť, tým pádom sa rúž vysúva a narazí do vrchnáku. Príde mi to brutálne nepraktické a hlavne sa mi rúž môže poškodiť. To by bolo smutnučké! Samotný rúž je trochu do oranžova, čo nie je môj preferujúci a úplne obľúbený farebný podtón. Ľudia mi ho chválili, takže celkom fajn... Na to, že to je taký balzamčekový typ rúžu. prekvapilo ma, ako veľmi sa na mojich perách udržal. Pitie mu nerobilo žiadny problém, a keď som "opatrne" jedla, tak rúž vydržal. Ale takú rožtekovú svačinku by už neprežil. Ale celkovo som s ním bola spokojná nad moje očakávania. Milo som bola prekvapená. Cena 4€ a pár centov v akcii je viac ako prijateľná.
Hodnotenie: 4/5



Rozhodla som sa vyskúšať Podkladovú bázu na pery v ceruzke MILANI aj napriek tomu, že nemám problém s dlhotrvácnosťou mojich rúžov. Bola som však zvedavá, či to urobí nejaký rozdiel pri nosení. Navyše mala mať ceruzka hydratačné účinky. To je veľký prísľub pre niekoho, kto praticky žije v matným rúžom na perách 12 hodín denno-denne. Očakávania boli vysoké a preto bolo moje sklamanie väčšie ako zvyčajne. Táto báza podľa mňa nemala žiadny hydratačný účinok. Po jej nanesení boli pery také lepkavé a akoby sa mi zúžili. Veľmi ťažko sa opisuje tento pocit :D. Výdrž rúžu to nepredĺžilo, hydratácia ma tiež nejak obišla a zmenilo to tak trochu textúru rúžu. Najviac som to pocítila pri tekutom matnom rúže od MILANI, ktorý akoby bol púdrový. Veľmi zvláštny a hlavne nepríjemný pocit. Tento produkt nemôžem z mojej skúsenosti odporučiť. Za vyše 4€ som si radšej mohla vybrať ďalší Butter Lipstick.
Hodnotenie: 0/5


Ďalšími produktmi v košíku boli tekuté matné rúže MILANI Amore Matte Lip Créme v odtieňoch FANCY (áno, dala som sa zlákať menom) a SWEETHEART. Áno, aj tu ma zaujalo meno, ale aj pekný letný ružový barbie odtieň. Ak mám byť úprimná, viac sa mi páči Fancy, lebo má fialový podtón a mám pocit, že moje modré oči sú s ním ešte modrejšie. Zatiaľ táto teória nebola potvdrdená ďalšími ľuďmi, ale to nevadí. Celkovo mám pocit, že Fancy sa mi hodí viac ako Sweetheart. Názory okolia sa zakaždým líšia, lebo ako sa vraví - sto ľudí, sto chutí. Nie sú výdržou tak dobré ako Lime Crime Velvetines, no mám pocit, že pre mňa sú na perách príjemnejšie a znesiteľnejšie. Farba sa nikde neotláča a neotiera, ale keď ich už máte šesť hodín na perách, začne sa textúra akoby rozbíjať. A jedenie tomu nepridáva na odolnosti, hlavne keď nejete príborom. Keď sa vám však nechce investovať do Lime Crime Velvetines, tak toto je určite dobrá alternatíva, ktorá vás vyjde na takmer 7€. Za tú cenu je to veľmi výhodná ponuka.
Hodnotenie: 4/5

Sweetheart                                             Fancy

Ako sa vraví, to najlepšie na koniec! Keďže ťažko odolávam produktom na obočie, musela som vyskúšať farbu na obočie MILANI Stay Put. Nebudem klamať a rovno poviem, že na toto som sa z celej objednávky asi tešila najviac. A keď som pozerala recenzie, veľa ľudí to porovnávalo s DIPBROW Pomade od Anastasia Beverly Hills a nenašla som ani jedno zlé hodnotenie. Zas boli očakávania vysoké, a tentokrát som bola spokojnučká na 100%. Aj keď som sivosvetlovlasá, objednala som si najtmavší odtieň Dark brown, ktorá je pre mňa akurát. Záleží však aj od toho, ako ste zvyknuté zvýrazňovať si obočie. So samotným produktom je v balení aj štetec na nanášanie, ktorý má na druhom konci kefku. Aj napriek tomu, že mám najtmavší odtieň, vďaka kefke je veľmi jednoduché produkt vyčesať a rovnomerne rozptýlyť, takže nebudete mať obočie bijúce do očí. Farba sa nijak nerozpíja ani nerozmazáva a ako píšu na stránke, je vodeodolná, čo môžem potvrdiť. Dipbrow od ABH som nikdy neskúšala, ale MILANI Stay Put za polovičnú cenu je pre mňa momentálne top produkt na obočie. Jednoznačne odporúčam! ♥♥♥ Na krasotika.sk  zoženietie MILANI Stay Put za 8€. Ak by som mohla dám mu aj 10 bodov z 5 :D
Hodnotenie: 5*/5



Ja som so svojím nákupom veľmi spokojná! Mám štyri super rúže, úžasný produkt na obočie a iba jeden fail. Ja tomu hovorím úspešný nákup ;)

Majte pekný deň a nakupujte online! :)
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára