sobota 24. júna 2017

#ootd Nomads embroidery dress

Ahojte! 

Dnes Vám prinášam outfit, ktorý som nafotila s mojím milým v krásnom prostredí detvianskeho amfiteátra. Backstage z fotenia ste mohli vidieť už dnes doobeda na našej FB fanpage, tým som sa chcela poistiť, aby som si to už nerozmyslela :D 

osobný fotograf ;)

Podobné outfity nosím celé leto - ľahké šaty/sukňa, nezničiteľné sandále, okuliare a ideš.

pokrčená, ale vysmiata!

ručne robené náušnice Retro Bijou so vzorom detvianskej výšivky


 
skoro akoby sme už stavali dom :D


Bonusovky: 
 
1. Miňo: "urob ten tvoj šibalský pohľad"
2. ja: "a nestačí už?"

#ootd: šaty - Nomads (zo sekáča za 0,50€); sandále - Deichmann; kabelka - Veronkina z IT; okuliare - F&F; náušnice - Retro Bijou

Mám ešte nejaké outfity v zálohe, no neručím za to, že niekedy uzrú svetlo sveta :P

Majte krásnu nedeľu a dajte si šaty!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára