pondelok 3. júla 2017

#review Ebelin Brushes

Jou!

Dnes netradične píšem príspevok z lietadla, ktoré má hodinu a pol meškanie 😡 Yay 😡 Už pár dní mám štetce z DM-ky, ktoré som kúpila veľmi nečakane 😂 Ale keď sa dostanem do špirály nakupovania, niet cesty späť.

Už vo viacerých príspevkoch som spomínala svoju spokojnosť s Ebelin štetcami a inými beauty produktmi. Preto som sa na tieto veľmi tešila. Veľký štetec na púder mi v kolekcii chýbal, ale ja som ho hneď zaradila k bronzeru. Ako ďalší som si vybrala štetec na lícenku. Ten iba tak z rozmaru.Veď viete, lícenku nosím minimálne 😂 A aké sú?

Prvá super vec je hlavne to balenie. Ideálne na cestovanie aby sa vašim milovaným štetcom nič nestalo. Veľmi praktické hlavne pre tie z vás, ktoré potrebujú iba pár základných štetcov a nemajú na ne regulárne balenie. Takto sa nestane, že po vystúpení z lietadla budú štetce postláčané alebo inak znehodnotené. Samotné štetiny  sú veľmi jemné. Skoro ako srsť zajačika ❤ Produkt k nim jednoducho priľne a rovnomerne sa nanáša na tvár a nie je problém s blendovaním. Vďaka svojej veľkosti a tvaru ho ľahko viem použiť ako bronzer a v prípade núdze aj na kontúrovanie, čo robím, aj keď nie som v núdzi 😂 Som veľmi spokojná ❤ Zabudla som odfotiť štetec bez obalu :( 
Hodnotenie: 5/5


Toto nadšenie mi, bohužiaľ, nevydržalo aj pri druhom štetci určenom na lícenku. Samotné štetiny sú veľmi tvrdé a na tvári drsné, ba až ostré. Nie je to veľmi príjemný pocit. Som sklamaná, lebo tvar štetca je super a mohol z neho byť jeden z multitasking produktov v mojej kolekcii. Pozitívom je aspoň to balenie, ktoré využijú cestovateľsky. Inak vám ho odporučiť nemôžem 😢
Hodnotenie: 1/5



Máte skúsenosti s Ebelin beauty produktmi? Kupujete si niečo od tejto značky?

Majte pekný deň a nakupujte nečakane aj vy!
Veronika

4 komentáre:

  1. Ano mam skusenost :-). Stetcu do mesiaca zacali vypadavat stetiny a keby aj nevypadavali, za tu cenu existuju aj kvalitnejsie stetce. Po tejto skusenosti som si dalsi stetec od tejto znacky uz nekupila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-0 dúfam, že mňa to vypadávanie štetín nečaká, lebo ten púdrový štetec je ozaj príjemný :)

      Odstrániť
  2. Na Ebelin štetce som veľa pozitívnych recenzií nepočula, ešte aj klieštiky na riasy od nich sa mi zlomili už v prvý deň.. :D Preto ostávam verná Zoeve a značke Royal & Langnickel. Ale od Ebelinu si rada kupujem odličovacie tampóny a taktiež aj konjac hubku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som spokojná hlavne s tou "vyššou" radou Ebelin štetcov. Zoeva to je už fancy značka v podstate :D Štetce od nich nemám, ale na ich očné tiene nedám dopustiť! :)
      Od Royal&Langnickel som ešte nič neskúšala. Určite to však poobzerám :)

      Odstrániť