piatok 4. augusta 2017

#ootd Linen flower dress

Ahojte!

Po dlhšom čase sa opäť ozývam. Posledné týždne sú riadne nabité, mali sme prímestský tábor, potom som striedavo chodila do dvoch prác, následne som strávila krásny týždeň v Barcelone s mojím milým... ani som sa nestihla spamätať, už balím kufre zas a dnes odchádzam do Francúzska!

Neviem prečo, ale mám pocit, že všetko sa u mňa dostáva na blog s mesačným oneskorením :D dnes Vám chcem ukázať outfit spred mesiaca, kedy sa náš brat stal oficiálne inžinierom a my sme mu boli hrdo tlieskať. 


Tieto ľanové šaty som zohnala až v siedmom (!!) Lidli, keďže všade sa vypredali rýchlosťou blesku, nakoniec som ich našla až v Liptovskom Mikuláši, no o to viac sa im teším. Sú veľmi príjemné na nosenie, pohodlné, ľan je ako materiál perfektný, aj keď trochu hrubší, no v konečnom dôsledku mi to pri nosení vôbec neprekáža. V šatách som dokonca aj cestovala lietadlom do Barcelony a tam si ma získali ešte viac! Navyše, je to prírodný materiál a jeho pestovanie je oveľa menej náročné oproti takej bavlne. Lodičky mám už asi štyri roky, sú z F&F a stále ich rovnako milujem. A kabelka? Tú som nechala vnútri, ale je to tá istá, čo minule :D



Outfit je sám o sebe veľmi jednoduchý, no ja som už raz taká, stačí mi málo ku kráse :P

A čo vy? Nosíte/vlastníte nejaké ľanové kúsky?

Sledujte našu FB stránku pre najnovšie novinky z Francúzska ;) náš blog má už aj vlastný insta! Sledujte ho TU a nič Vám neunikne!

Majte krásny piatok, najbližšie Vám prinesiem prvú časť Barcelony! ;)
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára