streda 9. augusta 2017

#testing The Ordinary Skincare

Jou!

Už som písala o tom, ako som sa polepšila v starostlivosti o pleť a dodávam jej hydratáciu v podobe denného a nočného krému. Dokonca som si pred mesiacom kúpila nové sérum kyseliny hyalurónovej z internetového obchodu stayunique.sk a keď už som bola vo nakupovacej a testovacej nálade, hodila som do košíka ešte ďalšie veci. Prečítajte si o značke The Ordinary, ktorá bola ocenená ako "Best New Brand" viac ↓↓↓


Zo stránky stayunique.sk som si objednala dokopy 3 produkty a dnes vám predstavím dva z nich. Používam ich vyše mesiac a s výsledkami som veľmi spokojná. Niet nad to, keď vám kamarátka len tak povie, že vaša pleť žiari. Možno som sa taká narodila a možno používam dobré sérum.



The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5
Joj, moje obľúbené. Ľahké sérum, ktoré v sebe kombinuje tri typy kyseliny hyalurónovej s rôznou molekulovou hmotnosťou a vitamín B5. Najväčšou devízou kyseliny hyalurónovej je fakt, že viaže na seba vodu až tisíc-násobkom svojej hmotnosti. Neviem ako vám, ale mne to príde riadne dosť! Udržiava vlhkosť, posilňuje silu lipidickej bariéry aj povrchovej hydratácie, čo vedie k viditeľne jemnejšej a zdravšej pokožke. A môžem to 100% potvrdiť. Super hladká pokožka, napnutá, žiarivá. Sérum používam ráno a večer a po ňom nanesiem ešte krém. Najlepšia kombinácia na peknú pleť. Tesne po nanesení séra budete mať trošku "lepivý" pocit, ale ten rýchlo pominie. Cena 8,80€ ♥ Keď píšem tento článok, sérum je vypredané, ale nebojte. Ja som tiež pár dní musela stalkovať ich stránku, kým bolo znova na sklade :D
Hodnotenie: 5/5

Mesiac používania
Sérum, ktoré bojuje proti nedokonalostiam pokožky. Ja mám to šťastie, že už niekoľko rokov sa nemusím trápiť s akné alebo podobnými nepríjemnosťami. Sem tam sa niečo objaví, ale nie je to nič hrozné. Reguluje tvorbu kožného mazu a znižuje veľkosť pórov. Znova, sama na sebe nemám pocit veľkých pórov, no sérum som nedávno použila aj ako predprípravu na líčenie pri 3 slečnách a nemôžem sa na výsledok hnevať. Vitamín B3 podporuje imunitu pleti, zinok hojenie poškodenej kože a dokonca podporuje tvorbu kolagénu a elastínu. Vitaj pružná pokožka! Čo vám poviem, dobré kombo som si vybrala... Cena 7,50€.
Hodnotenie: 5/5



Na túto dvojicu sér nedám dopustiť ♥♥ Spolu s nimi som si objednala aj exfoliačné sérum The Ordinary Lactic Acid 5% + HA 2%. Keďže by som sa po jeho použití mala natierať ochranným faktorom (čo by ste mali robiť stále) a vyhýbať sa pobytu na slnku, odložila som jeho použitie na jeseň. Určite teda čakajte ďalší článok.

Skúšali ste značku The Ordinary? Čo by som nemala prehliadnuť? Dajte mi vedieť :)

Majte pekný deň a starajte sa o svoju pleť.
Veronika

2 komentáre: