štvrtok 28. septembra 2017

#howto Dark Fall Look Phototutorial

Jou!

Verili by ste, že prešlo už osem mesiacov od môjho prvého fototutoriálu na líčenie? A to som z toho chcela urobiť pravidelnú rubriku... No nič teda. Dnes mám pre vás tmavé líčenie inšpirované jesennými farbami. 

Prvý a pre mňa nevyhnutný krok je báza pod očné tiene a jej následná fixácia hocijakým svetlým očným tieňom alebo púdrom. Hneď som si urobila aj obočie, nech sa nemusíte celý čas pozerať na to, aké ho mám po dovolenke vyblednuté :D A najlepšie je, že na celý look potrebujete 5 štetcov. #victory






Hneď som zamierila k hnedo-červenému tieňu, ktorý som naniesla do záhybu oka. Intenzitu si sami viete regulovať. Pamätajte, že menej je v tomto prípade viac. A pekný efekt získate postupným budovaním a pridávaním. Ja som to urobila možno zo štyrikrát (ale fotky sú len dve 😔). Je len na vás, či budete sledovať prirodzenú líniu oka ako som to urobila ja alebo pôjdete radšej do cat-eye. V tomto krom používala huňatý Ebelin štetec.




A ideme na tú zábavnú časť. Pridanie tmavého tieňu na celé viečko. Zvyčajne nie som na takéto tmavé líčenie (rozumnej tmavá farba na CELOM oku), ale v súčasnej situácii som si povedala, že treba skúšať nové veci. Vôbec sa nemusíte snažiť o súmernosť, lebo v ďalšom kroku to vytieňujeme ;) Hlavne dosiahnite požadovanú intenzitu. (Ja osobne mieru intenzity často na konci ešte pridávam). Na nanášanie tieňu na viečko a na budovanie jeho pigmentácie je super plochý štetec. Ja som zvolila Jessup Concealer brush.




Po tomto nám už ostáva iba spojiť "svetlú" farbu v záhybe oka s tou tmavou na viečku. S menším štetcom (Jessup Petit Eye Blender) sa snažíte všetko pekne prepojiť. Aj tu je podstatné, že menej je viac a že tieňovanie nie je záležitosť na 5 sekúnd. Naozaj sa pri tomto kroku neponáhľajte, lebo iba tak dosiahnete pekný prechod. Samozrejme, kedykoľvek vezmite ten väčší štetec zo začiatku a zjemnite si prechody ak potrebujete.



Kľudne môžete ostať pri tomto matnom líčení, čo je super (♥), no ja som tentokrát siahla po troche trblietok vo fialovej berry farbe (super jesenná!) a veľmi jemne ho naniesla na tmavý základ. Použila som rovnaký štetce, ale z druhej strany.




Bolo to okej, ale ja som pridala na intenzite. Btw. na spodné viečko som použila rovnakú kombináciu farieb. Tmavú som sústredila do vonkajšieho kútika a celé tieňovala a spájala malým plochým štetcom (Jessup Detail Shader).



 Špirála (prípadne linka) a máte hotovo. Super jednoduché to bolo, nie?



Zvyšok tváre som nalíčila svojou klasickou make-up rutinou a pridala výrazný rúž.



A to je už naozaj koniec. Čo vravíte na zmenu? Už len na párty vybehnúť ;) Mimochodom, skoro na všetky použité produkty som robila na blogu recenzie. Ak ste ich ešte nečítali, smelo do toho :P



Na koniec by som vám iba chcela pripomenúť, že by ste ma mali sledovať na instagrame @veronka_r, kde som super aktívna a rovnako sledujte aj náš blog @dotsandglitters.

Majte pekný deň a určite skúste toto jesenné líčenie! A pošlite mi fotky :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára