nedeľa 29. októbra 2017

#skincare Multimasking with L´Oréal Clay Masks

Jou!

Dnes sa vraciam k niečomu, čo som tu už párkrát načrtla počas mojich minulých článkov o starostlivosti o pleť. Treba sa o seba starať a veľmi dobrým spôsobom, ako ešte viac rozmaznávať svoju pleť, je používanie masiek. A keby len jednej! Ale rovno zo dve-tri :D Multimasking môže začať!

Pred pár mesiacmi L´Oréal vypustil do sveta svoje 3 PURE CLAY masky - detoxikačnú, exfoliačnú a čistiacu zmatňujúcu. Ja som si vybrala prvé dve tak si to poďme nejak zhrnúť.


L´Oréal Pure Clay Detox Mask
Detoxikačná maska, ktorá obsahuje tri druhy ílu a aktívne uhlie je určená na normálnu a suchú pleť a mala by vám pomôcť s elimináciou čiernych bodiek a akné. Isto viete, že mám v tomto šťastie a nemám momentálne žiadne veľké problémy, ktoré by sa týkali aknóznej pleti. Aj napriek tomu si myslím, že je fajn robiť určitú prevenciu, hlavne na miestach, kde sa mi občas nejaká vyrážka alebo čierna bodka objaví. Túto masku používam na čelo, nos a líca. Nanášam ju plochým štetcom a po 10-15 minútach pôsobenia zmyjem teplou vodou a uteráčikom. Maska rýchlo schne, ale neprinesie vám pocit, že nemôžete pohnúť tvárou, ako to niekedy býva.


L´Oréal Pure Clay Glow Mask
Exfoliačná maska s micro časticami, ktorá vám zabezpečí jemný peeling pleti už pri nanášaní a tým pomáha odstrániť odumreté bunky, čistí a sťahuje póry. Minútová masáž tváre vám zabezpečí rozžiarenú a hladkú pleť. Masku som naniesla na oblasť pod očami a nechala  pôsobiť 10-15 minút. Táto maska s červeným ílom je určená pre všetky typy pleti a výsledkom by mala byť hydratácia, rozjasnenie a vitalita. Mala som pocit, že táto maska neuschla úplne a aj po štvrť hodine som ju mohla rozmasírovať po celej tvári a zmiešať s tou druhou.


Obe masky boli veľmi príjemné, pleť je po ich použití jemná, rozžiarená a spokojná. Nezaznamenala som žiadne podráždenie pokožky ani alergickú reakciu. Ak ste citlivé na vône, obávam sa, že tieto masky nie sú nič pre vás. Obe (a predpokladám, že aj tá tretia) majú, pre mňa, veľmi príjemnú, akoby citrusovú vôňu. Super osviežujúce.


Ja som veľmi rada, že som svoju rodinu masiek rozšírila práve o tieto dve. Asi siahnem aj po tretej, aby jej nebolo smutno. L´Oréal Pure Clay masky zoženiete takmer všade. Ja mám svoje z potravinydomov.itesco.sk, kde ich majú teraz v akcii za 8,99 a môžete ušetriť na každej 3€ (akcia trvá do 8.11) TU a TU sú priame linky ;)

Majte pekný deň a dajte si multimasking!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára