nedeľa 26. novembra 2017

#diy Cinderella Shoes

Jou!

Dnes mám pre vás niečo, pre mňa, netypické! DIY! Whaaaaat?! Presne tak ;) Aj vy máte doma najpohodlnejšie lodičky, ktoré milujete, ale sú zničené? Toto je aj môj prípad a prinášam vám riešenie :)

Už sú to skoro tri roky, odkedy som si kúpila najlepšie topánky môjho života. Bohužiaľ, mala som ich na sebe iba trikrát. Jednak boli svetlobéžové posiate jemnými trblietkami, čo nie je zrovna moja každodenná obuv, a vždy som si ich obula iba na svadby. A poznáte to, veľa tancovania (naozaj veľa!) a zrovna s partnerom, ktorý sa síce veľmi snažil (zlatúšik), ale občas ma predsa okopal alebo mi pristúpil nohu. A tak sa z krásnych béžových lodičiek stali odreté a ošúchané topánky, v podstate, na vyhodenie :(

Ale ja som sa ich odmietla vzdať, rozhodla som sa ich prerobiť a dobre som urobila! Teraz sú ako nové a ešte krajšie ♥♥♥ 

***Dôležitá vec: povrch mojich lodičiek bola akási brúsená koža s vrstvou jemnej perlete, ale v prípade lakovaných topánok alebo semišu by to tiež malo byť OK***

Postup:
1. Povrch topánok očistite nech sa vám tam neprilepí aj nejaká špina.
2. Postupne po častiach nanášajte lepidlo na dekupáž a následne na natretú plochu nasypte trblietky. Ja som si topánku rozdelila na pomyselné štyri časti.
3. Nechajte chvíľu uschnúť. Čakala som cca pol hodinu.
4. Zopakujte bod č. 2 a 3.
5. Naneste záverečnú vrstvu lepidla a nechajte schnúť čo najdlhšie.
6. Zoberte topánky a nájdite svojho vyvoleného. Alebo nejakého dočasného ;)

***Sorry, že nemám ozajstný fotopostup, ale nakoľko som mala ruky od trblietok a lepidla, nechcela som to prenášať na telefón***





Predtým                                 ↔                                 Potom     
Nezakopávate si o vlastné nohy a váš partner je tanečný boh? Nevadí. Rovnaký postup aplikujte aj na obyčajné plátenky a vytvorte si niečo originálne. A hlavne tie topánky nestraťte ako tá jedna ;)


Majte pekný deň a meňte obyčajné veci na neobyčajné!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára