nedeľa 25. marca 2018

#review L´oréal Volumissime Royale mascara

Jou!

Ahojte, volám sa Veronika a asi štyri mesiace som na blog nič nepublikovala. Chýbala som vám? Neodpovedajte, je to rečnícka otázka... A ako najrýchlejšie sa vrátiť do švungu blogovania? Najjednoduchšou recenziou predsa! Pome na to ;)

Maľujem sa minimálne (ale snažím sa) a isto nepotrebujem ďalšiu špirálu do zbierky. Ale stala sa mi taká vec, že som veľmi nečakane ochorela. Z ničoho nič som soplila (sorry TMI) a potrebovala som ďalšie a ďalšie vreckovky. Tak, samozrejme, šup do Dm-ky, ktorú mám o poschodie nižšie niečo kúpiť. A zrazu sa stala taká vec, že som brázdila uličky drogérie a ani neviem ako, ale okrem vreckoviek som kúpila aj ceruzku na pery a špirálu. A práve špirála je dnešnou hviezdou.

Predtým a Potom
L´oréal Volumissime Royale sľubuje 10-násobne väčší objem a k tomu žiadne zlepenice, chuchvalce a hrčky špirály. A toto ja môžem. Navyše, obal je výrazný červeno-zlatý a nejak ma to k nej proste ťahalo :D A naviac, v názve je Royale a ja som fancy človek proste :D :D


Ak ste čítali niektoré moje recenzie na maskary, tak isto viete, že tie od L´oréal zbožňujem (väčšinou). Volumissime Royale je ďalší upgrade L´oréal Voluminous v čierno-zlatom balení, ktorú som mala niekoľkokrát. Volumissime Royale má viac štetiniek a hrot nejde tak do špicu ako u svojej predchodkyne. Ak nie ste fanúšik gumených alebo plastových aplikátorov, tak tento vás isto poteší.


Riasenka Volumissime Royale robí naozaj pekný efekt a dodáva mihalniciam sľubovaný objem aj dĺžku. Jednotlivé riasy sú krásne oddelené a farba je rovnomerne roznesená. Nie je problém ani s nanášaním druhej vrstvy. Bola som veľmi spokojná!

Myslím, že rozdiel je viditeľný ;)
Ale máme tu aj mierne odvrátenú stránku... Bohužiaľ, pri cvičení sa mi riasenka otlačila na viečka, ale v tomto prípade to úplne chápem... Sú totiž aj také špirály, ktoré sa otláčajú na mne len tak. Druhá negatívna vec je, že pri prvom odličovaní v sprche vodou ma trochu štípala v očiach. Bolo to asi 5 sekúnd, ale prežila by som bez toho. Je to zvláštne, lebo viackrát sa mi to už nestalo. Hm... Ale inak som s ňou super spokojná :) 

Hodnotenie: 4,5/5

Na e-shope DM-ky ma minule zaujala aj False Lash Architect, ale mám pocit, že ju nikdy v kamennom obchode nevidím... A najradšej by som ju pred kúpou obchytala trocha :D

Nezabúdajte nás sledovať na Instagrame (@veronka_r, @naivegirlforever a @dotsandglitters) a Facebooku Dots and Glitters

Majte pekný deň a znova čítajte náš blog!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára