nedeľa 27. marca 2016

Big fight of dry shampoos

Ahoj, ahoj!

Dnes mám pre Vás pripravené veľké porovnanie suchých šampónov, ktoré som za poslednú dobu (rozumej cca. rok) vyskúšala. Všetky prázdne fľaše som si šetrila, lebo som vedela, že raz v budúcnosti chcem písať tento článok. A tu veľmi dobre vidno, ako dlho som plánovala mať blog :D

Ako prvé by ste mali vedieť, že mám veľmi jemné vlasy, je ich žalostne málo a expresne rýchlo sa mi mastia. Tým pádom si ich umývam každý deň. A pokojne mi povedzte, že si teda môžem za to sama a práve tým umývaním sa mi mastia... Momentálne mám takú dĺžku vlasov, že do pekného copu alebo drdola ich nedám a zospodu mi stále vypadávajú krátke bábätkovské vlasy :-/.

ALE! Keď dosiahnem určitú dĺžku, nastupuje pravidelné používanie suchých šampónov. Dopredu Vás upozorňujem, že skoro žiadny z vyskúšaných nemal pre mňa taký efekt, že by som s čistým svedomím a bez pocitu zahanbenia z otrasných vlasov išla s rozpustenými vlasmi po použití suchého šampónu. Reálne to je u mňa tak, že vlasy po suchom šampóne idú rovno do copu/drdolu/inak vypnuté hore. Ale to je možno iba moja puntičkárstvo v tomto smere, lebo povedzme si úprimne, nespočetne veľakrát som videla ženy s takými vlasmi, že ja by som si ich na ich mieste umyla asi pred týždňom...

Lybar Suchý šampón
Balenie tohto suchého šampónu sa mi veľmi páči, je elegantné a jednoduché, ale produkt sám o sebe mal pre mňa nulovú hodnotu a nemohla som sa dočkať, kedy ho konečne miniem. Zanechával neprimerane biely povlak na vlasoch, neodmastil ich, boli akési zlepené. Nikdy viac.
0/5

Syoss Anti-grease Dry Shampoo
Ďalší zo série nepodarených kúp. Je na tom podobne ako Lybar, ale od posledného miesta ho zachránilo to, že vlasy boli relatívne odmastené. Ale ani v tomto prípade som nebola spokojná. Zanechával tiež veľa bielej po sebe a vo vlasoch som dosť cítila jeho prítomnosť. Syoss má okrem tohto zeleného aj druhý, ktorý je v modrej farbe, ale po zlej skúsenosti s týmto, som sa na neho už neodhodlala. Predposledné miesto si zaslúži.
1/5

Schauma Cotton Fresh
Príjemné malé balenie vhodné do kabelky alebo na cestovanie, ale samotný produkt ma sklamal a s čistým svedomím ho radím na posledné miesta. Aj po použití tohto suchého šampónu vlasy ostali také nijaké, splasnuté, zmastené... Navyše zanechával po sebe dosť bieleho poprašku. Ale vôňa bola príjemná, čo sa pri iných nedá moc povedať.
1/5

Dove refresh+care Dry Shampoo
Suchý šampón, ktorý si youtuberky vychvaľujú, mňa vôbec neohúril. Dokonca mám pocit, že aj moja najlepšia kamarátka sa k nemu neustále vracia. Napriek tomu, ja som podobne ako pri predchádzajúcich nemala pocit úplne čistých vlasov. Ale o bod viac ako tri pred ním si zaslúži.
2/5

Batiste Dry Shampoo floral & flirty blush
Svetoznáma značka suchých šampónov, ktorá je dostupná už aj u nás v drogérii, by podľa ohlasu, čo vyvoláva, mala byť veľmi dobrá. Nemôžem s tým úplne súhlasiť. Batiste má okrem originálu aj niekoľko "upgradenutých". Ale čo som mohla porovnať, jedinou výhodou je o trochu krajšia vôňa. Produkt sám o sebe si nezachoval štandard a zdal sa mi o niečo menej účinný. Balenie je ozaj krásne a pekne sa bude vynímať v kúpeľni na poličke. Ale ak sa rozhodnete Batiste vyskúšať, tak rozhodne najprv choďte do obyčajnej verzie.
3/5

Batiste Dry Shampoo clean & classic original
Pri tomto Batiste potvrdzuje, prečo je veľmi obľúbený. Tento som si kúpila už veľmi dávno, keď ešte nebola značka dostupná u nás, normálne v kaderníckych potrebách v Brne, kde som bola za kamarátkou. A musím povedať, že som bola vtedy príjemne prekvapená a spokojná. Kúpila som si ho zas, akonáhle bol dostať v DM. Je potrebné riadne ho zatriasť, nechať posobiť a dôkladne zapracovať do vlasov, ale výsledný efekt je super! Odporúčam!
4/5
Aussie Miracle Dry Shampoo Colour Matte/Aussome Volume
Austrálska značka, ktorá je u nás na trhu niekoľko rokov, na mňa svojimi produktmi nikdy neurobila väčší dojem, ale jej suché šampóny mám naozaj rada! Dokonca tak, že som ich momentálne kúpila dvakrát po sebe. Robia to, čo suchý šampón robiť má. Zbavia vlasy mastnoty, dodajú im super objem, držia tvar vlasov a na istý čas môžem ešte veselo chodiť po ulici s rozpustenými vlasmi. Jediná nevýhoda je, že ak si ho striekate do vlasov v uzavretom priestore, hrozí riziko udusenia. Ja osobne preferujem zelený. Ale inak, palec hore pre oba!
4/5  
                    
Herbal Essences
Najlepší suchý šampón, aký som v živote mala. Jediný, pri ktorom som po jeho použití išla s čistým svedomím medzi ľudí aj s rozpustenými vlasmi. Ešte na tretí deň vydržali bez umývania. Išli síce do copu, ale bolo to prijateľné. Nadšená som z neho bola! Podobne ako Aussie robil presne to, čo očakávam od suchého šampónu - objem, hustota, čerstvosť vlasov, príjemná vôňa. TOP ♥! Jedinou jeho nevýhodou je, že som ho kúpila v Anglicku. Ak sa tam niekto chystáte, poprosím si aspoň 10 do zásoby. Ďakujem.
5/5

BONUS:
Okrem regulérnych veľkostí som sa občas ulakomila aj na cestovné mini balenia, ktoré mi vydržali asi jeden a pol použitia. A to mám vraj malú hlavu :D
Hovorí sa, že mini balenia sú kvalitovo horšie ako ich normálne veľkosti. Bohužiaľ, toto neviem ani potvrdiť, ani vyvrátiť. V Anglicku som si okrem Herbal Essences kúpila aj mini COLAB Dry Shampoo, za ktorým stojí youtuberka a modelka (okrem iného) Ruth Crilly. Balenie, samozrejme , veľmi milučké, šikovné, šup s ním do kabelky, vôňa fenomenálna (všetky sú super). Škoda, že produkt bol iba taký meh. Ak sa mi dostane do rúk veľké balenie, určite Vás budem informovať.

Ozajstné sklamanie mi však vyčaroval suchý šampón od Tony&Guy. U nás je táto značka nehorázne drahá a veľké balenie stojí cca 12 €! Keď som natrafila na cestovné balenie za 6 €, tak som sa nechala na to zlákať a vkladala som do neho veľké nádeje s tým, že ak by ozaj fungoval, tak tie peniaze by som veľmi ochotne investovala. Bohužiaľ, ma čakalo sklamanie a zaradila by som ho medzi posledné miesta rebríčka. Samozrejme, že regulérne balenie môže byť kvalitnejšie. Do DM chodím v podstate každý týždeň a keď natrafím na zľavu, určite pôjde domov so mnou.

Ako ste na tom so suchými šampónmi vy?

Ak máte nejakých obľúbencov, čo som nevyskúšala, dajte mi vedieť, nech má tento článok aj pokračovanie!

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára