streda 22. júna 2016

#newin pinkpanda.sk

Jou!

Prinášam vám druhú časť ságy "Nezastaviteľné online nakupovanie by Veronika", tak sa pustime rovno do toho!
Keď už som minule vyskúšala krasotika.sk a bola som spoko, rozhodla som sa prelúskať sa aj stránkou pinkpanda.sk a rozšíriť si obzory. Len tak randomne som pár vecí hodila do košíka a nechala ich žiť svojím životom. ALE! Veľmi milí ľudia z tímu pinkpanda.sk vám pošlú (nejeden) email, aby vám pripomenuli, že ste v košíku niečo nechali a nechcú, aby sa to vypredalo počas toho, ako úpenlivo premýšľate o kúpe. Po veľmi krátkom dôslednom váhaní som teda náporu emailov podľahla a skompletizovala svoju objednávku.


Klasické rúže mám asi najradšej, ale z nejakých dôvodov neustále rozširujem svoju zbierku tekutých matných rúžov a skúšam všetky možné dostupné. Na pinkpanda.sk som sa rozhodla pre SLEEK Matte Me v odtieni Brink Pink. Farba, samozrejme, krásna. Vždy som taká nadšená, keď mám ísť skúšať nový produkt, ale pri tomto mi hneď úsmev zamrzol. V prvom rade ide o aplikátor. Tá špongiová časť je na môj vkus príliš dlhá. To by ale nebol v podstate problém. Ozajstný zádrhel je to, že je strašne tvrdá, akoby som si ten rúž dávala zvyškom tej tyčinky. Tým pádom sa produkt veľmi zle rozotieral po perách, bolo tam vidno čiary a šmuhy. No celé zle. Odložila som ho do šuflíka, no o pár dní mi napadla jedna vec! Škoda, že nemám náhradný aplikátor, možno by to hneď bolo o niečom inom.. A vtedy mi to trklo. Skúsim to rozotrieť prstom. Aplikácia bola bezproblémová, súmerná a bez zbytočných viditeľných stôp po ťahu štetca. Toto sa síce vyriešilo, ale výdrž nebola nijako ohurujúca, prst som musela riadne drhnúť a celkovo som nebola ohúrená. Svoju zbierku už ďalším z tejto rady nerozšírim.
Hodnotenie: 1/5

Alterna suchý šampón. Celým menom Bamboo Style Cleanse Extend Translucent Dry Shampoo Mini. Dlhý názov, maličké balenie. Zo samotného produktu mám veľmi zmiešané pocity. Začnem najhoršou vecou - 35 ml za 14€. Nehorázna cena. Druhá najhoršia vec - vôňa regulérny smrad. Nevedela som k čomu to prirovnať. Pôvodne som myslela ze to je dáka zmes bylín, prípadne koreňovej zeleniny. Potom som to nechala ovoniavať aj kolegyniam a prišli sme k zisteniu, že to je cibuľový smrad. Podľa mňa to je celé zle a Aďa v momente musela maskovať ten smrad parfémom. Celý deň som to cítila z vlasov a nevedela som sa s tým zžiť. Inak je suchý šampón na vlasoch veľmi príjemný a jemný. Nemala som pocit ulepených vlasov a navyše mi spravil pekný objem, ktorý vydržal v podstate celý deň. Celkovo som spokojná aj nespokojná. Na jednej strane som za tú cenu fakt čakala nejaký ten wow efekt s príjemnou vôňou a na druhej bol ale pekný objem bez zaťaženia vlasov. 35 ml vydrží cca 2-3 použitia, čo je ideálne na dovolenku. Ale na bežný život ne-e.
Hodnotenie: 2/5

Keďže som nakúpila za určitú sumu, mala som možnosť vybrať si nejaký darček navyše, čo veľmi (naozaj veľmi) oceňujem. Milujem darčeky ♥. Nakoniec som sa rozhodla pre vopred Absolute! Nail Polish Remover - odlakovačom nasiaknuté vatové tampóniky. A sú fakt super! Samozrejme hneď som ich musela otestovať. S veľkými kusmi foliových glitrov si síce nepodaril (to je fakt ťažké), ale s obyčajným lakom nemal žiadny problém. A navyše brutálne voňal po broskyni! Bez typického smradu odlakovača a bez acetónu. Celý tampónik nie je nasiaknutý klasickým odlakovačom ale niečím na olejovej báze. Žiadne vysušené nechty alebo ich okolie. Všetko je hydratované, zjemnené a príjemné. Navyše obsahujú vitamín C a E, čo je vždy milé. Jediná nevýhoda je, že veľmi rýchlo sa tampónik zašpiní, je tenký a tým pádom akoby presakuje a môžu sa vám následne zafarbiť prsty. Ale nie je to tá najhoršia vec. Na konci iba vezmete ďalší a zvyšky očistíte. Bum hotovko. 
Hodnotenie: 4/5  

Celkovo toto bola jedna z tých menej šťastných objednávok. Ale aj toto sú nástrahy online nakupovania. Nevadí. Nabudúce bude lepšie ;)

Majte pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára