utorok 9. augusta 2016

#fakemanicuremonday vol. 05

Jou!

Neviem ako pre vás, ale u mňa je symbolom leta biela farba. Na oblečení, doplnkoch a hlavne na nechtoch. Nájsť veľmi dobrý biely lak, ktorý má poriadnu kryciu schopnosť je občas nikdy nekončiaca misia. Po tom, čo sa mi môj obľúbený od Essie pokazil, som bola na love niečomu novému. To, čo na začiatku vyzeralo ako nemožné, sa mi nakoniec predsa podarilo.
Po niekoľkých návštevách rôznych DM drogerií som nakoniec našla sľubne vyzerajúci Essence biely lak, ktorý vyzeral tak, že ho nevyhodím do koša po prvom použití. Normálne som mala pocit, že všetky biele laky boli vykúpené a stojany vybrakované.

Keďže som mala pred sebou dovolenku v Chorvátsku, bolo jasné, že k môjmu budúcemu opáleniu sa biele nechty budú perfektne hodiť. To by som ale nebola ja, ak by som k tomu nepridala niečo navyše. Zopár bodiek iba na jeden necht. No keď raz začnem bodkovať, som nezastaviteľná. A presne toto sa stalo :D Nevadí. Ak mám byť úprimná, nechty na fotkách nie sú tie, ktoré som mala v Chorvátsku. More a slaná voda urobili svoje a druhý týždeň by som s nimi už nedala. Takže som ich s menšími úpravami urobila zas, nech si ich užijú a závidia mi aj ľudia na Slovensku :D

Čo budete potrebovať:
  • biely lak (Essence 33 wild white ways)
  • lak na bodky (Catrice Goldfinger)
  • priesvitný lak (Catrice Quick Dry And High Shine)
  • na konci zaguľatená obyčajná sponka (alebo aj ste fancy, tak reálny bodkovač)
  • odlakovač, vatové tampóniky, vatové tyčinky
  • trocha kreativity

Pri bodkách rada robím každý prst iného vzoru. Tým pádom mám nechty iné, ale zároveň sa nesú v rovnakej ideológii. Je už iba na vás, ako si ich ozdobíte, či všetky alebo iba niekoľko. Ja ich mám zakaždým úplne iné ;)




Ak viete o nejakom bielom laku, ktorý sa vyrovná tomuto od Essence, tak mi dajte určite vedieť, nech si urobím zásoby. Bielej nikdy nie je dosť :)

Majte pekný deň a bodkujte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára