nedeľa 21. augusta 2016

theBalm Meet Matt(e) Hughes - review

Jou!

Asi ste videli, že som sa tu pred časom chválila bicyklom, ktorý som dostala k narodeninám. Okrem neho mi moja najlepšia kamarátka vďaka triku, čo na mne spáchala, podarovala tekutý matný rúž theBalm Meet Matt(e) Hughes v odtieni Chivalrous. Mohla som to tušiť :D
V prvom rade - balenie. Akože úplne superné je. A nielen na tomto rúži, ale všetky ich výrobky vyzerajú super krásne. A čo má pekný obal, to asi musím mať :D Farba a odtieň sú na vrchu obalu a okrem klasických vecí ako zloženie a krajina výroby nájdete na krabičke aj milé a vtipné hlášky.


Farba, ktorú som si vybrala mi Lucka vybrala, je svetlá žiarivá pasteloidná ružová a veľmi pekne vyzerá s opálenou pokožkou. Je výrazná, ale zároveň nebije do očí ako iné moje rúže, ktoré mám. Tým, že patrí medzi svetlejšie odtiene, je trocha ťažké ho na prvýkrát naniesť tak, aby pery boli jednotné, bez šmúh a viditeľných ťahov aplikátora. Musím povedať, že v tube rúž vyzerá byť usadlejšej farby, ale po úplnom uschnutí je svetlejší a výraznejší. Asi vás neprekvapí keď poviem, že v mojej kolekcii nemám skoro nič v takomto odtieni.


Najlepšia vec, ktorá ma veľmi pozitívne prekvapila, je vôňa. Pri nanášaní hneď cítite príjemnú sviežu mentolovú arómu, čo pretrvá ešte nejakú dobu, čo je veľmi super. Rovnako cítite aj také mentolový pocit na perách. Úplne ideálne na leto. Určite je to osvieženie v záplave sladkých vanilkových a zákuskových vôní, na aké som zvyknutá u väčšiny mojich rúžov...

Trvácnosť rúžu je veľmi solídna a cca 6 hodín bez problémov drží a vyzerá stále pekne. Pitie prežije bez akejkoľvek ujmy a všetko závisí od toho, čo si dáte na obed :D. Ak sa vyvarujete mastným jedlám a podobným nepríjemným záležitostiam, pokojne potiahnete s theBalm Meet Matt(e) Hughes až do večera. Na perách je veľmi príjemný aj po hodinách nosenia a nemáte pocit ťažkých a suchých pier.
Pravá farba rúžu
Môj rúž bol kupovaný v Česku a neviem za akú cenu, ale na thebalm.sk  zoženiete theBalm Meet Matt(e) Hughes za 16€ a máte na výber z 12 odtieňov. Okrem tohto môjho Chivalrous odporúčam Adoring, Devoted, Charming, Loyal, Sentimental, Dedicated, Sincere a Trustworthy. Áno, skoro všetky... Áno, mám ich v košíku (okrem iného).

Mám ho rada? Áno. Používam ho relatívne často? Niekdy až príliš. Kúpim si aj ďalšie odtiene? Môj život k tomu smeruje. Odporúčam ho? Jednoznačne. No stále sú na trhu lacnejšie alternatívy, ktoré niekomu ulahodia viac. 
Hodnotenie: 5/5. Aj napriek cene a malým šmuhám.

UPOZORNENIE: Pri prechádzaní stránky thebalm.sk je veľké riziko vkladaní produktov do košíka. Tak sa mi potom nesťažujte :P Moja objednávka za 170€ už čaká na výplatu. A ako ste na tom vy?

Majte pekný deň a nakupujte s rozumom!

2 komentáre:

  1. Nalákala jsi mě pěkně. I když bych asi potřebovala více nude odstín do práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OMG! Nie som vôbec zvyknutá na komentáre a tento tvoj som si nevšimla :( :(

      Ale na stránke je niekoľko tlmenejších odtieňov :) Neviem síce akú máš prácu, ale trocha oživenia v podobe farieb neublíži ;)

      Odstrániť