štvrtok 20. októbra 2016

#12fooddatesin2016

Jou!

Všimli ste si, že niečo bolo s blogom divné a niečo tu silno nesedelo? Je to tak! Náš každomesačný food date sa zas posunul. Neviem v čom to je, ale aj august aj september boli úplne zle načasované, nestíhačky najväčšie, skoordinovanie harmonogramov ťažké. A zrazu je skoro polovica októbra a je už naozaj čas konať! Stačilo trocha rýchleho googlenia a presne som vedela čo chcem. MEXICO ♥ A Fero neprotestoval.

V podstate som po dvoch-troch solídnych mexicky ladených podnikov prišla k reštaurácii Hacienda v Starom meste a bolo veľmi rýchlo rozhodnuté. Ja nadšená, Fero tiež a už som si pozerala jedálny lístok. Samozrejme, že som chcela skoro úplne všetko :D


Haciendu nájdete v Starom meste na Sedlárskej 6 oproti Barrocku. Je možnosť sedieť vonku, ale za momentálneho počasia tam vydržia očividne iba Škóti :D Nech sa im darí. Vnútro podniku je príjemné, ale ničím výnimočné alebo špeciálne. Ak nerátam to jedno sombrero, čo viselo na stene.

Do Haciendy sme išli hneď po práci a keďže ja som k nej bola bližšie, 20 minút som strávila čakaním na Fera. Nebolo to však nič zlé, lebo tu mali super milučkého čašníka. Také šteniatko úplné. Veľmi ochotný, nápomocný a zábavný. Veď uvidíte v bodovaní :D

Keďže som jedálny a nápojový lístok mala napozeraný, hneď som sa čašníka pýtala, či je možné dať si mexické víno aj po pohároch alebo ho predávajú iba po fľašiach. Moja otázka ho očividne zaskočila, lebo vyzeral zmätene a jeho "my máme mexické vína?" to iba potvrdilo. Takže ich stránka klame zavádza... Aj tak sa išiel ochotne presvedčiť, či je jeho informácia správna. Nanešťastie bola. Naša nasledujúca konverzácia bola asi takto:

Ja: Okej. tak ktoré z týchto bielych vín je sladké alebo polosladké?
Čašník: Všetky sú suché.
Ja: :( A tieto ružové? (boli dve)
Čašník: Toto jedno je určite suché. Hmmm. Toto druhé si nie som istý.
Ja: Tak sa bežte pozrieť a ak bude sladké alebo polosladké rovno mi ho doneste. Ak nie, tak niečo vymyslíme.
Po chvíli sa vráti.
Čašník: Aj to je suché, ale veľmi pekné!
Ja: Haha. Tak teda dva deci pekného ružového vína si prosím! A k tomu ako predjedlo guacamole :)

Úplne top bol! Ale nové druhy vína by už mali mať v ponuke ;)

Sotva som zahryzla do prvého kúsku nachos a už prišiel aj môj milovaný priateľ. Ledva mi stihol dať pusu a už som ho informovala, že by sme si mohli dať Platos Mexicanos, čo bol mix rôznych burít, chimichangy a quesadilly. Takto sme mohli ochutnať 6 rôznych jedál naraz. Treba uznať, že tam boli aj veci, ktoré by som si za normálnych okolností ani náhodou nevybrala. Ale v konečnom dôsledku o tomto sú naše food dates. Takže som skúsila špenátovú plnku s kuracím mäsom alebo cukinovú plnku s kukuricou. Bola tam aj cukinovo-špenátová s kúskami baby kukurice, ale ani jeden z nás ju nemal. Hlavný dôvod bol asi to, že sme boli úplne preplnení. Veď sme dostali 1900 gramov jedla! Ja som trošku ochutnala zmes, ale bolo to niečo, čím sa mi neoplatilo plniť si zbytočne žalúdok ešte viac ako bol.



Okrem hlavného jedla, vína a piva sme mali guacamole ako predjedlo a ak by som nemala nič iné iba toto, bola by som super spokojná aj tak. MŇAM!


Ja som odchádzala spokojná, najedená a v dobrej nálade, ktorú nespôsobil ten pohár vína :D Vyhliadky do budúcna vyzerali veľmi sľubne a sama som bola zvedavá, ako dopadne hodnotenie...

Obsluha: 5/5. Už len zo toho príbehu ste museli zistiť, že konečne som po Indii bola s čašníkom fakt spokojná. Jediná škoda bola, že sa neskôr vytratil, lebo išiel po tovar. Veľká škoda. Ale aj tak bol superko ♥
Chuť: 5/5. Boli tam veci, čo mi nesadli, ale ak by neboli súčasťou výberu, sama by som si ich nevybrala. A navyše guacamole ako predjedlo bolo TOP♥♥
Prostredie: 5/5. Tu som trocha váhala. Nebolo to full mexické, ale vďaka súhre rôznych faktorov príjemné. Nechcela by som im krivdiť a dať menej bodov proste...
Vizuál: 5/5. Mne sa to páčilo proste. Bolo to síce jednoduché, ale ja si mexické jedlo nepredstavujem nejak extra ozdobené alebo čo... Pre mňa úplne akurát.
Autenticita: 4/5. Úplne mexicky som sa necítila. Hudba mohla byť iná, tematické oblečenie personálu mohlo byť tiež. Ooooh, to by sa mi páčilo! Ale aj tak dosť dobré, nie?

Celkové hodnotenie veľmi dobré! 24 bodov! V priebežnom poradí je to prvé miesto. Akože haló. Toto už nemusí byť prekonané. Veľmi ťažko sa dá dopracovať k tomuto číslu...

Fero klasicky hodnotil prísnejšie ako ja obsluha 3 body. Tomu sa nečudujem. Na jeho mieste by som hodnotila rovnako... Chuť, vizuál a  autenticita 4 body. Tá autenticita by normálne dostala iba 3, ale mala som okolo ramien šál, ktorý vyzeral ako pončo, takže to bol bod naviac ;) Prostredie 5 bodov hlavne vďaka Škótom, ktorý robili super atmosféru. Spolu 20 bodov, čo je taká klasika...

A viete čo je najlepšie? Trochu som ľutovala, že som nejaké veci nemala možnosť ochutnať, ale Fero povedal "veď sem ešte prídeme" YAAAAAS   ♥♥♥ Whoop whoop.

Sledujete nás a naše food dates aj na insta? Mali by ste. TU a TU pod heštegmi #12fooddatesin2016 a #12fooddatesin16. Nemáte za čo.

Za mňa veľká spokojnosť. Jediné čo by mohli zmeniť je ich web stránka, lebo to vyzerá trocha pofidérne :D

Majte pekný deň a veľa jedzte!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára