nedeľa 2. októbra 2016

#newin Sephora Italy

Jou!

Určite vám bolo jasné, že návšteva Talianska sa nezaobíde bez brázdenia obchodov. Aj keď iba takto poskromne (som iba chudobná recepčná, ale už nie nadlho), ale predsa som si urobila niečím malým radosť. Resp. troma malými vecami. No tie potešia rovnako :) ♥

Boli sme prvý večer vo Verone a išli sme si von sadnúť. Kúsok sme sa prešli a ja som už z diaľky videla ten čarovný nápis SEPHORA. Ferovi som oznámila, že pred neodídeme z Verony, pokiaľ tam nepôjdeme. Tak sme na druhý deň išli...


Presne som vedela čo chcem. Sephora Collection Rouge Matte Lipstick. Skoro rovnaký, aký som si kúpila v Aténach, ale v inej farbe a s matným finišom. Písala som o ňom TU. Milujem ho a chcela som ďalší do zbierky. Tentokrát som siahla po ružovej výraznej farbe v odtieni Peace and Rock. Klasične :D Nie je rovnako dobrý ako ten aténsky. Matný finiš nie je taký príjemný na perách, takže nabudúce ostanem pri "cream" verzii. Môžem však povedať, že tento je možno aj o trochu krajší ak sa bavíme o odtieni. Viem, že by som možno mala skúšať aj iné veci, ale nepomôžem si.
Hodnotenie: 4/5 



Ale ideme ďalej. Jedna z najmilších youtuberiek, Rachel, robila tag a ako top špirálu označila Roller Lash od Benefit. Full balenie stojí cca 27 €. Ufff to by ma bolelo asi. No prečo nevyskúšať niečo nové a ušetriť? Mala som šťastie a táto špirála bola v sekcii miniatúrok za 12€. Ja tomu hovorím víťazstvo! Nebudem sa tváriť, že jeden z dôvodov prečo som ju chcela je obal. Vždy tomu podľahnem... Veď je strašne milučký! ♥ Ale haló. Samotný produkt a jeho výsledok je TOP najviac! Samozrejme hneď ako som si to kúpila, sadla som do auta a musela som ju vyskúšať. Neviem, či to je tým, že už asi mesiac som sa nemalovala alebo čo, ale ostala som úplne ohromená výsledkom. Dlhé mihalnice, oddelené, objem. Všetko tam bolo. Nadšenie level 1000.
Hodnotenie: 5*/5


Dva produkty v košíku, spokojná som bola. Skromná som bola. Šup k pokladi teda. Slečna mi nablokuje veci a k rúžu mi ponúka mini (aj keď relatívne veľkú) Sephora Collection Lip Liner To Go ceruzku na pery za 1€. Klasicky ju kúpite za 4,9€ takže sa to oplatí určite. Či teda chcem. To si píšte, že som chcela. Ceruzky na pery nie sú môj top vyhľadávaný produkt, ale po chvíľke vyberania som sa rozhodla pre tmavú vínovo-červenú farbu, ktorá pekne doplní moju kolekciu. Sama o sebe je tiež veľmi pekná a aj jej textúra je príjemná. Využijem ju toľko čo rúž? Pravdepodobne nie. Budem ju mať rovnako rada aj napriek tomu? Jednoznačne áno.
Hodnotenie: 5/5


Ako vidíte, talianske nákupy sa veľmi vydarili a spokojnosť z mojej strany je viac než 100%. Takto si predstavujem všetky nákupné rozhodnutia do budúcnosti :D

Majte sa pekne a nenakupujte veľa!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára