pondelok 5. decembra 2016

#newin drugstore edition

Jou!

Očividne moja nákupná mánia nemá konca-kraja a zas som sa nechala zlákať na nákupoch v DM-ke. Okej. Nenechala som sa zlákať. Celé to bolo úplne plánované a vopred pripravené. Ale ostala som šťastná a to je podstatné ;)
V tomto nákupe boli zahrnuté aj Maybelline Color Sensational Loaded Bolds Lipsticks, ktoré mali vlastný príspevok. Ak ste ho zmeškali tak klik SEM.


L´oreal Nude Magique Cushion odtieň 03 Vanilla
Na L´oreal make up nedám dopustiť a už dlho používam ich True Match. Vyhovuje mi po všetkých stránkach a mám niekoľko odtieňov, aby som s ním vedela fungovať po celý rok. Ale ako správna beauty blogerka je mojou povinnosťou skúšať nové veci, takže som siahla po ich najnovšom prírastku.

Make up je napustený v špongii a veľmi jemným pritlačením si ho jednoducho prenesiete na beauty blender, štetec alebo priloženú "labutienku". Ja osobne používam práve tú a s výsledkom som spokojná. Nie je vidno žiadne šmuhy a ťahance, pleť je rovnomerne pokrytá a textúra je príjemná. Povedala by som, že krycia schopnosť je nízka, no vrstvením je možné dosiahnuť strednú úroveň prekrytia. Ja toho veľa nepotrebujem a na zjednotenie tónu pleti a reprezentatívny vzhľad je tento make up úplne ideálny. Ak máte trochu akné alebo iné nedokonalosti, stačí použiť korektor navyše. Ak vám táto možnosť nevyhovuje, tak, bohužiaľ, tento produkt nie pre vás ten pravý.



Na tvári sedí veľmi príjemne a má tak trochu zamatovo jemný finiš. Nemala som pocit zbytočne premastenej pleti a ani žiadne suché miesta a fľaky sa mi počas celodenného nosenia neurobili. Výdrž je postačujúca, aj keď treba podotknúť, že všetky trenia a ošúchavania určite niečo uberú (hlavne ak ste chorľavá ako ja a 100x za deň si vysmrkáte nos).

U nás v Galante v DM mali na výber zo 4 odtieňov, čiže to nie je žiadna sláva. V UK majú na výber odtieňov 7. S trochou bronzera sa dá všetko v pohode skorigovať, ale ak by som sa v ponúkaných odtieňoch nenašla, radšej by som siahla po niečom inom. Kúpite ho za 13,49€. Balenie je veľmi praktické, vhodné na cestovanie alebo do kabelky, lebo nemusíte myslieť na štetec, ktorý treba zbaliť so sebou. Plastový obal je tiež výhodnejší ako sklo aj z hľadiska váhy, ale aj bezpečnosti.
Hodnotenie: 5/5

Ebelin Make up Artist Contouring Brush
Oooooooh vždy som túžila po takomto štetci! Vo všeobecnosti mi príde veľmi profesionálny a fancy. Keď som DM-ke uvidela, že Ebelin má nové luxusne vyzerajúce štetce musela som sa pri nich zastaviť. Možno viete, že už jeden Ebelin blending brush mám a som s ním veľmi spokojná! A tej je dokonca z tej ich obyč kolekcie. Tak som si povedala, že jeden z týchto fancy si určite vezmem. Rozmýšľanie bolo celkom jednoduché a kontúrovací štetec som mala v košíku raz-dva.


Prvá vec - pôsobí úplne luxusne! Čierna v kombinácii s medeným pásikom je dokonalosť ♥ Povrch rúčky nie je klzký, no zároveň jemný zamatový. Och, vôbec to neviem opísať :D Štetiny sú veľmi pevné, ale zároveň super jemné ako vlásky bábätka. Naberanie púdru mu nerobí absolútne žiadny problém, no najlepšia (a pre mňa divná) vec je, že všetok produkt, ktorý naberiete na štetec vám ostane na tvári. Určite máte aj vy doma štetce, na ktorých je vidno, že už mali byť dávno umyté. Tento však nie.

Použitie je vďaka jeho tvaru veľmi jednoduché a vykontúrovanú tvár dosiahnete ľavou-zadnou. aj keď ste úplní začiatočníci. Stačí urobiť čiaru popod lícne kosti a už iba trocha vytieňovať do stratena a BAM! Máte vysekanú tvár ako taliansky model.
Hodnotenie: 5*/5

Catrice Nail Polish odtieň 117 Mauve To The Beat
To by nebola návšteva drogérie ak by som si neodniesla nejaký nový lak. Odtieň je  Táto tlmená sivasto-fialovo-nude (wtf?) farba sa mi veľmi zapáčila a nebolo o čom. Na nechtoch je veľmi pekná, ideálna na obdobie jeseň/zima. Čo viac si priať?
Hodnotenie:5/5

Lavera revitalizačná pleťová maska
Popis na obale vraví, že je pre unavenú a vysušenú pleť. Kto by ju v zime nemal? Takže úplne idálna na tento čas v roku. Zároveň sa píše, že ju máte používať 1-2 krát týždenne (ale ja to robiť nebudem, pssst). Maska je bielej farby, je veľmi hutná a priam citím ako mi hydratácia vsakuje do pokožky. Ono to je aj vidno, lebo maska reálne mizne do hĺbky pleti. Obsahuje samé dobrotky ako vitamíny (A,C,E), makadamový a avokádový olej (samozrejme bio) a 300 aktívnych látok. Veľmi fancy to znie. Je tam aj divoká ruža, ktorá tvorí hlavnú časť vône. Mňa osobne to trocha rušilo. Bola by som radšej, ak by to voňalo sviežo a hydratujúco. Takto to bolo trocha ťažkopádne. Maska sa jednoducho nanáša na tvár, krk a dekolt a jedno balenie je tak akurát na pokrytie týchto oblastí. Necháte ju žiť svojím životom a vsakovať 15 minút a potom jednoducho vmasírujete do pokožky. Alebo zmyjete. Je to na vás. Ja som si trochu navlhčila ruky pod teplou vodou a celé to masírovala pár minút aby sa vštko poriadne vpilo. Potom som všetko ešte utrela vlhkým uteráčikom. Veľmi príjemné! Ak potrebujete trocha života získať do pokožky tak určite odporúčam ;) Mám pocit, že nikdy som nemala takú jemnú tvár ako teraz. Bod strhávam za tú ružovú vôňu, ale ak ste fanúšikom určite budete spokojní :)
Hodnotenie: 4/5


Ja som veľmi spokojná ♥ Dobre som si vybrala :) A mimochodom, určite lajkujte DM stránku na FB, lebo máte možnosť vyhrávať rôzne DM-boxy, čo sa mne už raz podarilo! Veľmi sa teším! :)

Majte pekný deň a šťastie v hre!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára