štvrtok 27. apríla 2017

#review Milani Cosmetics

Jou!

Po relatívne dlhom čase mám konečne pre vás článok s produktmi z Krasotika.sk. Za posledných pár mesiacov som sa v nakupovaní kozmetiky dosť krotila, ale znova je tu ten čas, kedy som sa rozhodla vyvetrať peňaženku účet. Objednávka bola dosť veľká, takže toto je prvá časť, ktorú tvoria veci americkej značky Milani Cosmetics. Pripravte si k čítaniu radšej svačinku ;)

Od značky Milani mám už niekoľko vecí (písala som o nich TU) a na 99% som bola spokojná. Ich Stay Put pomáda na obočie, ktorú mám skoro rok a ani náhodou z nej neubúda, je jeden z mojich TOP obľúbených produktov. Youtube nedá na Milani produkty dopustiť, takže nejaké to moje ďalšie testovanie by skôr či neskôr prišlo. A máme tu toho celkom hodne ;) Začneme asi od tých najlepších vecí a sklamania necháme na koniec.


Milani Color Statement Lipliner
Ceruzka na pery v odtieni All Natural je veľmi pekná neutrálna stredne hnedá farba. Niečo ako "moje pery, ale lepšie a plnšie". Ideálna na jemné zväčšenie pier a dodanie trocha života. Stačí vám táto ceruzka a trocha lesku/balzamu a máte ideálny neutrálny svieži look akurát na jar/leto. Alebo na akékoľvek ročné obdobie. Sama som nečakala, že táto ceruka sa mi bude až takto páčiť, lebo povedzme si pravdu, som maniačka na výrazné pery. Ale musím uznať, že táto neutrálna vizáž si ma pomaly získava a ja rozširujem svoje farebné obzory. Ceruzka je inak veľmi krémová, ale v dobrom slova zmysle a akoby vosková. Pigmentácia je tiež super a naozaj sa teším, že som si ju prihodila do košíka.
Hodnotenie: 5/5



Možno viete, že nedám dopustiť na bázu od značky Zoeva, ale neodolám testovať nové veci... Po otestovaní tejto od značky Milani môžem povedať, že túto mám asi o chlp radšej. Textúra Milani bázy je ľahká, veľmi príjemne krémová, ľahko sa rozotiera a chvíľku ostáva "mokrá" a cítite, že tam je. Po chvíli uschne a môžete nanášať očné tiene. Báza robí presne to, čo sľubuje: zintenzívňuje farbu očných tieňov a predlžuje ich výdrž na viečku. Obe tieto veci spĺňa a nemám jej čo vytknúť. A už som to spomínala, že mám super mastné viečka, takže všetko, čo predĺži životnosť môjho líčenia je proste dobrý produkt. Odtieň samotnej bázy je jemne telový, vyrovná tón viečok alebo prekryje jemné nedokonalosti.
Hodnotenie: 5/5




Milani Color Statement Lipstick
Pre mňa v podstate prvý neutrálny a nevýrazný rúž v odtieni Naturally Chic na mňa zapôsobil až na druhý pohľad. Keď som si balíček z krasotika.sk odbalila, zdal sa mi s príliš oranžovým podtónom a celkom taký divný. Jasné, lebo nie som zvyknutá na iné farby ako červené, ružové a fialové. Dala som mu šancu, a veľmi milo ma prekvapil. Je to (znova) niečo ako "moje pery, ale lepšie". Väčšinu času pôsobí hydratačne a dodá perám trocha života a šťavy. Pitie vydrží bez akýchkoľvek problémov, no pri jedle som si klasicky dávala pozor. Postupom času (a hlavne pitím) akoby zmatnieval, čo nie je vyslovene zlá vec. Za normálnych okolností mi vydržal bez problémov 10 hodín. Mala som ho aj vonku pri chladnom počasí a vtedy mi vydržal o pár hodín menej. Potom som už mala potrebu dať ho dole a začať znova. Povedala by som, že je pre mňa najväčším prekvapením tejto objednávky. Narozdiel od lícenky (čítajte ďalej) je zlaté balenie veľmi pekné, priam luxusné a navyše dole vidíte odtieň, čo je super praktické ;) Tento rúž určite odporúčam!
Hodnotenie: 4/5






Milani Baked Blush
Lícenka v odtieni Berry Amore. V prvom rade vás musím upozorniť, že ten kto čaká nejakú tmavú ružovkastú farbu s fialovým podtónom ostane sklamaný. Aj ja som bola v prvom momente. Naozaj som čakala niečo úplne odlišné, ale v skutočnosti prišla ružovo koralová farba. Nedá sa povedať, že nie je pekná, lebo ona sama o sebe je. Ale mojím cieľom bolo niečo neutrálne. Po tom, keď som sa zmierila s tým, čo mám a použila som ju, nedalo sa mi inak, iba si ju zamilovať. Pigmentácia je neskutočná a naozaj si musíte dať pozor a iba sa zľahka dotknúť farby. Inak sa môže stať, že to preženiete. Vec, ktorá ma sklamala nenadchla, bolo balenie. Veľmi lacné plastové, nevyzerá, že veľa znesie a stále mám pocit, akoby sa až príliš ľahko otvorilo :( Ďalšia vec navyše je spodná priehradka s prakticky nepoužiteľným štetcom a mini zrkadlom. Ja osobne by som uprednostnila radšej tenšie balenie vhodné aj na cestovanie a podobne. Aj napriek niekoľkým negatívam je samotný produkt super! Pred kúpou si určite pozrite fotky a videá, kde sú zobrazené odtiene viac realisticky ako na stránke, aby ste predišli nedorozumeniu.
PRO TIP: Ja som nanášala lícenku plochým hustým štetcom a minimum produktu som rovnakým štetcom dala aj na viečka a trochu zapracovala. Veľmi jednoduchý a pekný spôsob ako dať očiam trocha farby a života ;)
Hodnotenie: 4/5


Neviditeľný swatch :D
Hore s podkladovou bázou, dole bez.

Milani Prerfect 2-in-1 Foundation+Concealer
Internetom veľmi ospevovaný make-up, ktorý má za nízku cenu ponúknuť perfektné krytie a vaša pleť bude hladká a prirodzená. A naozaj, po jeho použití mám super jemnú tvár bez pocitu a výzoru masky. Podľa popisu na stránke krasotika.sk je určený pre pleť so žltým podtónom. To je tak trochu diskriminácia. Akože haló. Keďže sa považujem za neutrálny typ, teoreticky s trochou korektoru pod oči a bronzeru by sa mi s ním malo podariť normálne vyzerajúce líčenie. Ale iba teoreticky, lebo som si objednala príliš tmavý odtieň (02 Natural), ale to už je moja chyba 😕😕 Na leto bude ideálny, ale mala by som sa pustiť do opaľovania. Aj napriek tomuto problému s odtieňom som ho vyskúšala, samozrejme. Bežne používam len veľmi jemne krycí make-up na vyrovnanie a zjednotenie tónu pleti. Myslím, že mi veľa ani netreba, ale tento Milani produkt je aj napriek vysokému krytiu veľmi ľahký a nemáte pocit zaťaženia na tvári. Ja som ho nanášala svojou Ebelin Make-up Blender špongiou a výsledok je naozaj pekný a prirodzený. Ak máte mastnú pleť, tak určite použite na zafixovanie púder. Jeho jedinou chybou podľa mňa je to, že na brade, vrchu nosa a medzi obočím sa mi divne zgrupuje. Normálne to nevidno, ale keď sa pozriete z blízka, je to neprehliadnuteľné. Teda aspoň podľa mňa... Nebude to pre mňa každodenná voľba, ale na špeciálne príležitosti bude ideálny, prípadne na zvýšenie krytia pri iných druhoch make-upu.
Hodnotenie: 3,5/5





Milani Color Statement Lipstick
Tentokrát v odtieni Sangria. Je jasné, že som sa nechala zlákať na jeho názov, ale aj obrázok a slovný popis mi vyhovovali. Vraj tmavá cyklámenová farba. Teraz už viem, že to tak nie je. Ja by som povedala, že je to klasická obyč fialová, čo ma sklamalo, lebo na obrázku na krasotika.sk vyzerá super zaujímavo. Zrovna pri tomto odtieni nesúhlasím s tvrdením, že prináša dokonalú farbu už v prvom nánose. Musela som sa trochu posnažiť, aby vyzeralo všetko tak, ako si predstavujem. Na rozdiel od rúžu vyššie, ktorý je z rovnakej rady je tento od začiatku matnejší a nepôsobil na mňa tak hydratačne. Výdrž je nižšia a pri tomto odtieni budú nedokonalosti viac vidno. Suchých miest a nerovností sa určite zbavte pred použitím rúžu peelingom. Potom bude efekt super ;) V konečnom dôsledku som od tohto odtieňa očakávala oveľa viac.
Hodnotenie: 3/5







Milani Eye Tech® Extreme Liquid Eyeliner Vinyl
Tekutá očná linka vo forme pera sľubovala vysokú pigmentáciu (s čím na 100% súhlasím, ale iba do určitého momentu) jednoduchú aplikáciu (môj názor sa s nimi zhoduje iba na 78%) a celodennú výdrž, ktorú splnila. Ale je tu problém. Aj keď na ruku robila ukážkové čiary, linka mi na viečku nechcela fungovať, nedostávala som z nej farbu, neposlúchala ma a zadrhávala sa. Akoby na samotnom konci hrota nebola žiadna farba :( A pritom na ruke to bolo super. Vôbec to nechápem. Veľmi som sa na ňu tešila a bola som zvedavá, ale prišlo sklamanie. Určite je táto očná linka najväčšie sklamanie z objednávky. Pritom samotné pero sa vďaka gumenej časti veľmi dobre drží a príjemne by sa s ním pracovalo. Myslíte, že robím niečo zle? Máte s ňou niekto skúsenosti?
Hodnotenie: 1/5




Značku Milani Cosmetics aj napriek niekoľkým prešľapom určite odporúčam, rovnako aj celý eshop krasotika.sk. Sú proste super ❤ Ale želala by som si, aby urobili showroom v Bratislave. Prosím, prosím ;)

Majte pekný deň a nakupujte na krasotika.sk!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára